söndag 19 april 2009

Underbar helg :) <3

Hann som sagt inte blogga igår...
Hade en riktigt mysig dag igår, rakt igenom.
Trimmade Molla två och en halv timme igår, och hon blev riktigt fint :) Och idag tog jag en och halvtimme till, så nu är hon ganska fin faktiskt :)
Åt tacco med Malin igår, MUMS SOM FAN! :D Gott :*

Sen blev det lite trevligt sällskap på kvällen och annat mys, film till typ tre inatt.
Btw så kelar Lexan och Jullan med Molla för tillfället, dem säger fina saker till henne och är riktigt gulliga tillsammans, aw. sötnosar <3

Idag har jag typ ägt på våra sällskapspel, haha :)
Borde plugga, men vafan, åh! Vill inte men måste. Men när? Jag har aldrig tid, aaaaah! Bajsbajs. Skulle träna med mOllis också, men det har jag inte hunnit det heller.
Önskar att jag hade mer tid. Denna helgen har varit helt underbar, grillning, mysiga stunder, trevligt folk och mycket annat :*
Ibland är allt bra.

Just fan, måste kolla sommarjobbet och allting, aj, aj, måste få tag på Anki.

Nu pratar dem två m0llaloversna med henne om hennes dutteknapparna, haha ;D

Nu ska jag hjälpa Malin med pitans klor sen anatgligen nanna.

Puss

Inga kommentarer: