söndag 12 april 2009

En dag hos farmor och plugg...

Ännu mera saker som jag inte vill höra, när ska det sluta? Gosh.

Det blev inga popcorn till min stora besvikelse, dem var slut, min töntiga bror hade lagt in tomma paket i skafferiet... Förvånad? Inte speciellt.
Har städat mitt rum idag, dammsugat också, det behövdes kan jag tala om. Med hundar i huset så blir det grus och skti överallt, haha :)
Tog en dusch efter det sen bar det av till farmor, och där har jag varit hela dagen, har ätit mig mätt och magen ser ut som en elefants, haha. Emellan alla måltider så har jag suttit på farmors balkong, solen lyste och det var mys :*
När jag kom hem satte jag mig med rasarbetet, och nu är jag på min sista ras, jag har aldrig i hela mitt liv varit så flitig på ett lov som jag har varit på detta, haha :)
Nepp, nu ska jag fortsätta med mitt arbete och göra så mycket jag orkar sen gör jag resten imorgon innan jag åker till skolan.

Puss

Inga kommentarer: