måndag 27 april 2009

Färdigutbildad domare i Junior Handling :D (Lång blogg, men matnyttig, läs!)

Sitter hemma och har tagit mig ledig från skolan idag.

I fredags så hade vi ju nationella prov i engelska A, för jag löste dte så bra att Malin skjutsade hem mig och Sofia efter provet så jag hann göra det också. Vi skulle skriva om datorer typ, det var inget lätt ämne alls, man kunde ju inte direkt skriva direket "från hjärtat". Så det känndes som om jag bara klöddade ihop en massa, sen glömde jag skriva om framtiden. Men jag hoppas på att få ett så bra resultat så möjligt ändå! :)

När vi hade blivit hemskjutsade så packade jag upp min väska som jag hade med mig hem sen och så fick jag packa en ny väska till helgens aktiviteter, haha... Hann till och med slänga i mig några mackor och duscha. Jag är van vid att allt ska gå foooooooooort ;)
Tog sen bussen in till Hässleholm.
Och därfrån x2000 till Norrköping.

Dem har inte förstått alls vad jag har sagt i helgen, haha, antingen frågar dem mig "va?" eller så ser dem ut som frågetecken, haha, vad ska jag göra åt mitt tal? ;P

Så nu är man färidigutbildade domare i Junior Handling och är redo för att dömma :D

Igår kännde jag mig helt konstig när vi satt på förläsningen, jag var hlelt yr, snurrig och kunde inte koncentrera mig på någoting eller fästa blicken :S Undrar vad fan det var, kul var det inte i alla fall. Dessutom undre den timmen gick jag och kissade 3 gånger, något är fel på mig. Jag kissade cirka 10 gånger igår :S

Förresten så är det nog som jag tror, jag är laktosintolerant... Har skippat alla mjölkproduketr i helgen och varit mycket noggrann med vad jag har ätit och har inte haft ont i magen alls. Ringde till vårdcentralen och dem sa att jag skulle strunta i att äta (och dricka) mjölkprodukter fram till sommaren sen skulle jag få komma till läkaren... Så dett ablir ju jättekul... not.

Idag ska jag få träffa Anders :D Han kommer hem till Sverige i två dagar nu :)
Dock hinner jag nog bara se honom i en halvtimme eller en timme om jag har tur för halv fem måste jag åka med bussen till Örkelljunga, där hämtar Rebecca Molla och min packning, och sen har jag tio minuter på mig att byta till bussen som går tilll Helsingborg för att sedan där träna med Fanny. Efter det ska vi gå och äta pizza, MUMS! :D Det är nämligen sista gången streetdance för denna terminen (och i helgen uppvisning) så vi ska avsluta med pizza har vio bestämmt :D

Så en något stressig dag, men det är jag tyvärr van vid.

Nu blir det duschen sen packa :)

Puss

Inga kommentarer: