måndag 6 april 2009

Agilityträning & raskunskap :)

Männsikor förstår inte alltid varandra det vet jag också. Det är fan rubbat. En sak är säkert, riktigt lågt. Fy fan.

Har pluggat raskunskap idag också, nu är jag helt done med fem stycken, applåder till mig! :) Men insåg till min stora besvikelse att jag hade tydligen 11 stycken raser, jag trodde jag bara hade 10... Bajs.
Idag va jag och mamma ute på klubben. Molla var jätteduktig, hon satte både däcket och säcken, så nu ska jag inte träna något som har med agility fram tills tävlingen. Det kommer nog bli bäst så :) Ska ju debutera med Molla på fredag i agilityvärlden, hihi :) <3
Tellus var också glad för han fick träna, lille ponken, önskar att jag hade mer tid för honom...
Förhoppningsvis ska jag fixa ett nytt pass imorgon, because... ;D

Vänner är inte alltid dem man tror att dem är.

Puss

Inga kommentarer: