tisdag 7 april 2009

Första körlektionen bokad och förjävligt pass! :D

Tänkte blogga nu innan jag ska ut med mOlla :)
Jag fortsätter jobba som en jude på mitt rasarbete ska ni veta, nu är jag klar med 7 stycken raser och har 4 icke påbörjade. Men det ska göras, jag ska försöka göra två till idag, ÅTMINSTONDE SKA EN TILL BLI FÄRDIG. Så nu vet alla det, så om jag inte gör det, så får ni ge mig stryk! ;)
Idag har jag varit inne i Hässleholm och fixat nytt pass, det blev förjävligt, bokstavligt talat, man skulle vara så neutral så möjligt och fick inte le eller något alls, USCH! Jag ser ut som en zombie, lönt att göra vid sig? Nej, fan rent ut sagt, men men, nu kan jag inte göra något åt det ;O Bajsigt värre.
Efter det så fick jag en ren impuls och sa till mamma och vi kunde gå inom Trafik Teamet och prata lite med dem (den körskolan jag ska köra på i fortsättningen) så det gjorde vi. Och nu är min första körlektion inbokad, haha :D
DEN 16:E JUNI SKA ALLA HÅLLA SIG INNE! ;D Haha, ska bli kul och se vad dem säger, eller jag hoppas det, det kanske blir mindre kul ;) Så då ska jag köra, så ska dem säga vad jag behöver öva på hela sommaren, och då vet jag det plus att jag sen ska plugga teori hela sommaren och när vi börjar skolan igen så ska jag börja köra riktigt hos körskolan :) Det känndes riktigt seriöst när jag skrev in mig idag (och det sa jag också, fast med ett shit före, haha), hihi, ska bli nice som fan :D

När jag kom hem så fick jag reda på att bara för att en enda fanskapshund (nej inte så jag menar, men ni fattar) har fått noskvalster så ska ALLA behandla mot det, och dessutom så har vi två hundar hemma, så jag, 2 ooo kronor rakt ut i sjön. Och Molla har inte nyst en enda gång och ändå ska detta göras, lagom kul, nej.
Har dessutom fått ett nej till när det gäller jobb i sommar, snart struntar jag i det, är det någon som vet minsta lilla jobb så säg till mig! ;)

Nej nu ska jag ut med Molla,

(du är typ soooet och jag a little bit sugen)

Puss

Inga kommentarer: