tisdag 21 april 2009

Plugg, javisst.

Tar en paus i pluggandet och bloggar för er skull ;)
Hade ingen historia imorse som sagt, skönt som fan, dock gick jag upp klockan 9 ändå, men det fick funka, klagar inte i onödan :)
Dagen har varit chill rakt igenom när det gäller skolan, tyvärr har vi en massa som ska pluggas utanför den...
Hra nu gjort färdigt det jag ska säga på Växt&Djurliv, men det är inte riktigt det vår lärare är ute efter så jag vet inte hur jag ska göra för jag hittar inte mer info. Men det får bli som det blir, så imrogon ska allting läras in för vi får inte ha något papper alls, helt omöjligt typ.
Ska fortsätta att sätta ihop de sista rasarbetena, jag mitt smarto har ju missuppfattat signalbarheten fast jag har tänkt på det egentligen :@

Om jag har träningvärk? Ni skulle bara veta, hahaha. Ser ut som en pingvin som har fått något uppstoppat i rumpan, hahaha.

Puss

Inga kommentarer: