lördag 11 april 2009

Andra tävlingsdagen.

Att sova lite längre idag var vääääälbehövligt!
Hur det gick på agilityn idag? Haha.
Diskade oss igen för Molla vägrade typ alla tunnlar utom en :O Förstår inte varför, fast på sistonde har hon börjat vela fram och tillbaka innan tunnlarna, inte bra.
Men nu vet jag vad jag ska öva på med henne i alla fall, haha; TUNNLAR, LÅNGHOPPET OCH FARTEN! När detta går någorlunda bra så ska vi ut på tävlingsbanan igen, för jag ger inte upp ;)

Måste bara säga grattis Ingrid till ett sånnt fint lopp! :) Hon och Tilla tävlade också för första gången idag och fick endast fem fel och lite tidsfel, snyggt jobbat! :)
Och Boyström, detta va bara en träning, kom ihåg det, det kommer gå bättre (titta på mig, jag ger aldrig upp...) Hihi :)

Imorgon är det påskmat hemma hos farmor, orkar inte men måste...

Nu ska jag poppa popcorn och sätta mig framför TV:n, det förtjänar jag ;)

Puss

Inga kommentarer: