torsdag 9 april 2009

SLUTKÖRD & UPPSTIGNING 04.30 IMORGON! :O

Jag är fan den trognaste bloggaren som finns. Just nu borde jag egentligen ligga i sängen och sova!
Har precis kommit hem och är helt slutkörd, jag va uppe klockan 06.00 imorse för att sen bege mig till Lomma Hu, skulle ha prova på dag idag och det kom endast EN medlem, snacka om att man blir lite lack när det bara kommer en och man har åkt så långt för det -.-
Tur att jag inte tog med mig Molla som det var tänkt, hon hade typ varit död vid detta laget, haha.
Efter klubben så blev det hem till Johanna en sväng, därefter Lund, sen bar det av till Malmö för att spela Laserdome och äta kinamat med styrelsen, trevligt :)
När jag skulle åka hem med tåget efter det så träffade jag Claes, min gamla mattelärare, riktigt nice, har saknat honom, haha :) Fick i alla fall en tervlig pratstund med honom, kuwligt :)
Så nu är jag alltså hemma igen och vet ni när min klocka ringer imorgon?! :O
O4.30, JAG KOMMER TYP ATT DÖ?
Och om jag orkar ta mig upp ur sängen imorgon bitti (vilket jag måste) så bär det sen av till Mollas första agilitytävling någonsin :) Wihu, hoppas det går bra, hihi :)
Nej, nu ska jag sova som en stock har jag bestämmt mig för.

Puss

Inga kommentarer: