fredag 3 april 2009

Ett långt inlägg om Kolmården! :D

Är hemma igen, sitter just nu och tänker på hur glad jag är över att jag går i den klassen jag går. Det går nog inte att beskriva, visst, man gillar vissa mer än andra men så är det ju alltid, det går inte att komma ifrån. Mne jag hade nog inte kunnat komma i en bättre klass än det här, oslagbart :)

När vi hade packat in oss i bussen och börjat köra så somnade nästan alla direkt, rätt behagligt, haha, så även jag, i alla fall en stund ;) Musik i öronen när man åker buss är typ jag vet inte vad, so fucking wonderful! :)
Vi stannade i Mjölby på Mc Donalds tror jag, och där stannade vi även med niorna när vi åkte till Stockholm, småkul, haha ;P I alla fall, Rebeccas pappa pröjsade och vi fick mat :D Riktigt längsen jag åt på Donken ;O
Efter maten var typ alla hyperaktiva, hahahah, (dör) vi satte på en CD-skiva med kärlekssånger som Rebecca hade köpt vid stoppet och sen hade vi allsång och dans, haha, ja, dans ;D Var svinkul, haha, vi dansade i bussgången med STOR inlevelse och sjöng för fulla muggar <33
Kom fram vid lunch til Kolmården, fick därefter guidning om de nordiska rovdjuren...
Det var väl bra men hade varit roligare att få se ännu flera djur...
Btw så är tigern typ mitt nya favoritdjur, mihi :*
När det var klart så fick vi gå till hotellet (där vi för övrigt inte bodde som vi trodde att vi skulle få...) och äta, typ ngn pasta med kyckling sak, det smakade inte speciellt mcyket men mätt blev man.
Sedan stod bergsklättrning på schemat, haha, snacka om att jag har brännt kalorier under denna resan alltså ;P Dessutom har jag endast ätit lite vindruvor och en slät bulle på resans gång med bussen, det ni! ;D Duktigt som fan :)
På kvällen så gick vi ner till baren och hade allmänt trevligt, vissa stannde kvar på nattklubben och dansade, men jag hade grymt ont i huvudet så det avstod jag från, plus att jag var för liten ;)
Gris- och koljud får avsluta denna dagen, hahaha.

Imorse var det segt att gå upp, men dem lyckades med det i alla fall ;)
Träning innan frukosten, haha, nej, men en fet backe innan vi kom dit, haha. Frukosten var till för apor, men det gick ner.
Sen fick vi en föreläsning om delfiner. Synd att vi inte fick klappa delfiner eller något med den stilen, men annars var det bra :)
Vägen hem bestod av sömn, musik, mera allsång, och ett stopp i Gränna.
När vi va i Gränna så gick jag och Natali ner till vattnet, eller vi hade utsikt över det, riktigt fint!
Bussresan bestod också av spottloskor & EN *is, (som hämd) hahaha :D

Nu sitter jag och skriver ut dokoument till Lomma HU:s medlemmar, sammalagt ska cirka 300 papper skrivas ut, och det måste göras ikväll ellr imorgon, och skrivaren har börjat krångla, jippie, not...

Tack alla för dessa dagarna! Helt great :D <3

Puss

Inga kommentarer: