måndag 29 mars 2010

Världens bästa avslut på en tufft dag ;D

Tack gode Gud för att jag tog med mig mitt nässpray hem från internatet. Denna gången ska jag dock försöka se till att inte bli så beroende som jag brukar, haha :)

Har fått vikariera på mammas dagis idag, Bullerbyn (Smulgårdens avdelning). Och med en förkylning och skrikande barn blev det ganska tufft mot slutet. Gick därifrån med HÖG huvudväk.
Ska jobba två timmar imorgon också, inte så mycket men det lilla kan göra mycket. Vilket det gör för min ekonomis del just nu. De pengar jag tjänar går rakt till mamma... Inte så värst kul men lika bra att fortsätta att betala av skulden. Har faktikst bara 1 000 kronor kvar att betala :)
Och det är ingenting om man jäfmför när jag var uppe i över 6 000..

Efter jobbet stack jag till träningen i Kristianstad. Jag behöver jobba på min springstil, eller ja, stil och stil, det ska gå fan så mycket snabbare och knäna ska UPP.
Så nu måste jag återgå till den springstilen som alla tyckte va fruktansvärd förut, haha.
Så på torsdag ska jag förhoppningsvis kunna visa Filip vad jag går för (dvs. inte så mycket mer...)! ;D Men jag ska bannemej träna! :)
Om vi har honom då igen, vilket jag faktiskt hoppas, det var kul och givande. Det är aldrig fel med lite förändringar :)
-MIHI! :D

Jag gör bort mig ännu mera på träningarna och idag var inget undantag! ;)
Haha, Anna, släng dig i väggen! Ännu en gång "råkade" en pinsam situation uppstå på träningen, men jag gillar det (eller inte just då, men skrattar sen). Det roliga är att just Anna är med varje gång (:

- Var tog frivolten vägen?
Snabb vädning, total förvirrad, naj!

(Resten av gruppen inklusive du) HAHAHAHA! :D

Inga kommentarer: