måndag 8 mars 2010

95 dagar kvar till studenten! :)

Är tillbaka i Örkelljunga igen. Både positivt och negativt.
Saknar gymnastiken galet mycket redan. Det är något helt underbart med det där. Det går liksom inte att sätta ord på det. Man kan inte beskriva för någon som aldrig har varit inne i denna underbara värld där man kan slå volter både fram och tillbaka, upp och ner, från höger till vänster <3

Under tiden jag har varit hemma har jag faktsikt varit ute och spungit tre dagar i veckan plus att jag haft gymnastiken två dagar i veckan, flitigt va? :) Jag hoppas det visar sig på det jävla BIP-testet vi ska göra på idrotten på torsdag... Ser icke fram emot det.
En annan bra sak med att jag har varit flitig är faktiskt att jag har gått ner två kilo, det är väldans bra tycker jag (:
Gick ner tre kilo när jag va i Sthlm men sen gick jag upp ett när jag kom hem. Och nu går jag inte och småäter en massa som jag gjorde innan, a big deal ;D
Ikväll var jag och Fanny på spinning, bli ett till sådant pass fast värre på onsdag, puh, svettigt (:

Idag skulle jag börjat plugga till samhällsprovet vi har på torsdag men attsingen så glömmer jag ju alla svaren i skolan, inte helt ovanligt om man säger så. Så ja, då har jag bara två dagar på mig att plugga men jag får väl försöka fixa det, vare sig det vill eller inte (:
Hade mattelektion idag igen, fy rackarn, det är verkligen inte mitt ämne, usch.

Har egentligen sovmorgon imorgon, ända tills två, men jag ska vara så pass duktig och ställa klockan på nio faktiskt. Så kommer jag upp, hinner plugga lite och göra goda baconbiffar till lunch ;D

Nehepp, nu ska jag försöka sova faktiskt (om Lexan kan skruva ner musiken)

Mums!

Inga kommentarer: