tisdag 30 mars 2010

Lite "lagom" sjuk.

Blev jobb 1½ timme idag, bättre än inget, haha (:

Tränade lite brandvarning med Molla när jag kom hem (som för övrigt inte gick sådär bra som jag ville) och sen tog vi en långrunda på en timme :)
Den där långrundan tog musten ur mig helt. När jag kom hem däckade jag på soffan i en timme och vaknade med huvudvärk.

Imorgon ska jag på spinning i Örkelljunga så då måste jag vara piggare än vad jag är nu om det ska funka. Ska väl dock vara glad över att jag är sjuk på lovet så jag inte missar en massa i skolan...

Jag är så sugen på att köpa balskor men har verkligen inga pengar. Jag funderar på att ta ett par skor som jag har här hemma som jag endast har använt en gång. De är dock inte så höga som baksor "borde" vara. Dessutom har jag ju ändå inga pengar och man ser inte skorna under klänningen. Ska försöka bestämma mig imorgon hur jag ska ha det. För antagligen på fredag ska min klänning bli uppsydd av den allra bästa mostern som finns i världen! <3

Inga kommentarer: