söndag 28 mars 2010

I Sjöbo hos mormor och morfar :)

Och jag behövde INTE ta hem min engelskbok med mig hem! Lycka, haha :)
Blev klar med läxan igår (fredags) och slapp därmed engelskplugg över lovet.

Min första dag på påsklovet har tillbringats hos mormor och morfar i Sjöbo. Vi firade mormor och åt en massmängd av mat. Rackarns vad man måste äta när man är hos "gamla" människor. De ska alltid proppa i en mat.
I vilket fall som helst hade vi en trevlig stund tillsammans och jag fick chans att köra bil både fram och tillbaka :)
Saknar mormor och morfars STORA hus, det var något speciellt med att vara där hemma och mormors underbara hemmagjorda köttbullar! Men de är fortfarande lika pigga och glada trots sin ålder (och de ser inte ens ut till att vara över 70 år :O) och man blir så himla glad när man ser dem (:

För övrigt mår jag lite mindre bra. Min hals och min näsa är inte som de ska, men jag hoppas att det rättar till sig.

Nu har jag i alla fall ett påsklov framför mig, och för ovanlighetens skull har jag inte så mycket inplanerat, tjoho! :)

Inga kommentarer: