torsdag 4 mars 2010

Sportlov.

Har varit dålig på att uppdatera här, har varken haft lust eller ork till det...
Men så kan det va, har trots allt lov denna veckan så man får lova att vara lite slöare än vanligt :)

Har hunnit med både det ena och det andra på lovet; varit hos tandläkaren, klippt klor på kunder, ringt en massa viktigta samtal, fyllt på Mollas mediciner, firat Linnea och idag har jag klippt/trimmat en Engelsk Springer Spaniel.
Prata inte om hur mycket hår den hade, det var galet. ETT ÖRA TOG EN TIMME ATT FIXA ;O

Ikväll ska jag iväg på min sista gympaträning för denna gång, usch, hemskt, kommer att sakna det ;O Men jag har i alla fall fått träna i tre veckor, och det är inte illa :)

Imorgon är det fredag och då ska jag iväg och lämna en drös med jobbansökningar och förhoppningsvis hinna med ett besök på banken också och fixa ett riktigt bankkort, istället för VISA ung. Sen va det något till men minnet är för kort just nu (som vanligt).

Nehepp, nu måste jag ta en roller över mina kläder (fett med hår) och byta om till leggins och ett linne, mums!
Och sista kvällen med ögongodis....

Puss

Inga kommentarer: