onsdag 17 mars 2010

Full fart! :)

Här går det undan kan jag tala om, tiden bara rusar iväg.

Har suttit på en vargföreläsning i förmiddags som NP2 hade gjort, är galet stolt över er :)

Efter skolan fick Molla en simtur i bassängen, nödvändigt och kul (för mig, inte ett dugg för Molla, haha). Precis som förra gången så låg hon och skakade efteråt i min säng i några timmar, men bara i själva benet som det brukar ibland. Men tycker det är konstigt, undrar om det är någon nerv som är lite låst och inte kan släppa efter simningen? Äh, det är förhoppningsvis ingen fara i alla fall :)

Va på ett spinningpass ikväll på en timme, inte lika jobbigt som förra onsdagen vilket betyder att nästa vecka ska jag pressa hårdare ;D

Har haft religionsplugg med Natali ikväll, och vi var riktigt pedagogiska för tusan, haha! ;)

Och imorgon har jag en engelsk redovning som jag inte vet vad jag ska tala om för fem öre...

Puss

Inga kommentarer: