tisdag 23 mars 2010

LG POP GD510

Idag har mitt älskade hjärta fått åka hem.
Tog bussen hem med henne innan och nu är hon på Gröna gatan i Vinslöv.

Vi har en släng kennelhosta här på skolan och nästan alla hundar har hostat mer eller mindre. Molla har dock klarat sig än så länge, men nu är det så pass många hundar som har hostat så jag övervägde och tänkte att det var bäst att lämna hem henne.
Så pass många sjukdommar som hon har haft behöver hon inte få kennelhosta också...

När jag ändå var hemma så gick jag inom posten innan jag tog tåget in till Hässleholm igen och hämtade ut mitt paket. Jag beställde en ny mobil i lördags och den kom redan idag, tycket det gick fruktansvärt snabbt, tummen upp för det! :)
Så nu ligger min mobil, en LG POP GD510, och laddar och det ska den också göra hela natten.

(Det fanns en likadan modell fast med solceller, riktigt ballt, men sånnt har inte jag råd med, haha)

Jag ska försöka ta väl hand om min nya älskling, haha. Det jobbiga är att det är touch, så jag lär väl få sinne på det en eller två (läs; och många fler) gånger, men någon gång ska jag nog bli kompis med denna mobilen också! ;D

Hoppas nu bara den inte åker in på lika många lagningar som innan, det har blivit för många...

Nu blir det plugg på redovisningen som vi ska ha imorgon, lite lagom tid för det *host host* ;D

Inga kommentarer: