torsdag 25 mars 2010

Våffeldagen (:

Jag bor nästan på Hälsan i Örkelljunga nu, haha :)

Igår var jag på ett riktigt tufft spinningpass och idag var jag på ett core-boll pass där man använder sig utav en pilatesboll och gör en massa styrkeövningar.

När jag kom hem från träningen åt jag våfflor i Sjöstugan, det var underbart gott! :)
Våfflorna var helt perfekta, de var liksom lagom gräddade, genommumsiga, inte brända, perfekt färg och smaken liksom, ja det bara satt som en top-noch i munnen ;)

Och så hade vi Önos Jordgubbssylt på, åh, när dessa två sötsaker landar i min mun är jag som nykär, haha :) Våfflorna idag var bättre än vad man kan föreställa sig, jag lovar! (:
Bara för det slänger jag in en härlig bild så ni inte alls blir sugna (eller hur?);



Och nu har jag suttit i över två timmar med min förbaskade engelsk läxa, och den är FORTFARANDE inte klar... Ska försöka göra resten imorgon i skolan om vi inte gör något vettigt annars får boken följa med hem på lovet, och det gillas inte!

Inga kommentarer: