onsdag 10 mars 2010

Knasbolla :*

Molla har betett sig riktigt konstigt idag. Förstår inte hur det har gått till.

Hon ÄLSKAR mat över allt annat, jag lovar, hon är helgalen i mat. Imorse och även nu ikväll ville hon knappt ens röra maten. Jag trodde inte mina ögon, hon brukar dyka in i matskålen och äta upp allt på två sekunder. Nu nosade hon på maten och det tog flera minuter innan hon började och jag fick säga "Varsågod" hur många gånger som helst, och det är annars det bästa ordet som finns i hennes värld.
Undrar varför det har blivit såhär idag, helknas.

Och så har hon spytt två gånger också, känns ännu bättre.

För övrigt har jag och Fanny varit på ett heljobbigt spinningpass ikväll, svetten den rann, det lovar jag! :)
Imorgon har vi BIP-testet, håll tummarna för mig...

Och så har vi samhällsprov, fan.

Inga kommentarer: