torsdag 11 mars 2010

Äckellöss...

Tjenamittbena.

Förresten va det studiedag igår och jag fick inte gjort ett skit. Haha, jag gillar mitt lata sätt (fast bara ibland, egentligen inte nu när jag har så mycket att göra).

Molla är tillbaks i sitt riktiga jag idag, känns skönt :)

Har haft prov idag, samhäll, hoppas att det gick vägen, känndes helt okej i alla fall.
Och vet ni?! JAG FICK MVG PÅ BIP-testet, gelt galet ;D Jag blev fett glad (:
Då ser man verkligen att träningen har gett resultat, riktigt nice (Y)
Va på ett core-boll pass idag på Hälsan så mina muskler är ganska slitna nu, hihi.

Kvällen har gått åt till att städa hela Åstugan. Vi har fått äckliga vägglöss i min stuga och imrogon kommer Anticimex och ska sanera hela stugan. SÅ ikväll har vi fått bära ut precis allting här är och plockat ut allt fårn rummen. Och ALLA textiler ska tvättas, jobbigt är bara förnamnet.

Choppchoop, nu ska jag skicka in min praktirapport och sen sova! (:

Inga kommentarer: