torsdag 3 december 2009

Skar av 5 cm hud! :O

Var på körskolan idag för att tacka Niklas med blommor och fina ord :) Det blev väldigt fina ord, men det är ju meningen att han ska få veta hur bra han är, då kan han ju fortsätta att vara så bra som han är (: Åh, kommer fan att sakna allt vi har skrattat och pratat om! :O

Fick en sista big-mama kram av Niklas idag sen körde jag och hämta mitt körkort! Blev rättt nöjd faktiskt, kan fan inte fatta att jag har det ;D

Har precis skrivit klart mitt djursjukvårdsarbete, slutade på åtta sidor. Ska försöka repetera allt jag ska säga ikväll men med en fett stor förkylningsblåsa i munnen gör det rätt ont... Och dessutom är min bajsvärk i örat kvar, gör ont som tusan. Och när jag pratar blir det ännu värre...

Igår så stod jag för veckans händelse här på internatet! Jag skulle raka benen och så *kricccccch* så skar jag av fem centimeter av min hund, satans bananer vad det gjorde ont! Det blödde som fan, sen lurade Julia i mig att man skulle ha salt i, jävlar i havet vad jag skrek kan jag tala om. Sen kom Lexan och räddade mig som tur va, hon hämtade lite natrium klorid sen sattes plåster på.
Idag höll det på att blöda igenom så nu sitter nya plåster på, fy farao vilket fult ärr där kommer att bli kan jag tala om.

Det var det, Molla va dålig i magen två dagar förra veckan, och idag har hon också varit dålig, vet inte om det är något på gång. Jag hoppas inte det. Tänkte att jag kanske skulle ringa till veterinären och fråga henne om vi ska sätta in de "gamla" tabletterna igen, får se.

Molla simmade förresten i reheab poolen idag, vi fick låna nyckeln av Anna och så simmade vi där efter skolan. Hon var jätteduktig idag och var lugn nästan hela tiden, blev riktigt glad då! Och nu ligger hon här, helt utmattad och luktar gott (:

Nehepp, nu ska jag ta mig i kragen och gå igenom djursjukvården, jippi.

Puss

Inga kommentarer: