tisdag 22 december 2009

Pet supermarket (:

Idag har jag handlat en jättefin vinröd bädd till Molla som hon ska få när jag kommer hem (: Den är kanske lite liten, men den är ändå tillräcklig :)
Åh vad jag saknar henne! Mamma skickade ett mail till mig idag och hon hade hittat på bus när hon va själv hemma, haha, hon hade spridit ut fågelfrön i hela min säng, haha. Och hon hade ätit upp en hel chokladkartong, ojoj, men tur som attan i kattan hade hon inte fått ont i magen i alla fall.

När jag var i djurafärren så hittade jag också en leksak som såg ut som en utter, haha, och som pep så den tänkte jag ha till brand varningsträningen :) Men ett STORT problem återstår, haha, jag vet farao inte hur jag ska få hem bädden, jag har redan för mycket packning haha. Jag måste ju få hem den på något vis men jag vill helst inte betala för extra bagage ;)

Innan djuraffären så bowlade vi. Min yngsta kusin har sån röta kan jag tala om, hon vann första rundan och är sex år, helt otroligt. Och varje gång vi spelar ett spel som kallas "Trouble" så vinner hon också, får alltid sexor och ettor, helt otroligt ;O

Igår kväll beställde vi tid till att få simma med delfinerna på Marineland, det ska bli otroligt underbart! :) Ser verkligen fram emot det (:

Maragaux (min yngsta kusin) håller på att äta upp mig så det är bäst jag slutar blogga ;D

Puss! :)

Inga kommentarer: