måndag 14 december 2009

Hemma igen (:

Stockholm var toppen, förutom en jädrans förkylning som inte ville släppa taget om mig ;)

Jag körde från Ljungby till Södertälje när vi skulle upp & från Norrköping och enda hem när vi skulle tillbaka, fy tusan vad drygt! Men kul ändå ;D Nu känns det nästan som om man förstår att man har körkort ;D
Vi kom inte hem förren vid ett inatt så struntade i skolan i förmiddags och tog bussen så Molla & jag var framme lite efter lunch istället :)

Ställde Amina i helgen,hon vann öppen klassen med ck och blev tvåa bästa tik med resrev cacib, så lite nöjd är jag ;) Sen var vi inne i final-ringen med avelsgruppen men där gick det som förväntat, bajs. Det är ändå hel ballt att gå in i stora ringen, speciellt ;D

Nog om det...
Imorgon har vi en arbetsintervju på låtsas och jag har inte ens förberett mig inför den, bra va? Och engelskan skulle vi ha gjort idag också men har inte ens fått tag på filmen, icke så bra.

Molla har mått bra i sin lilla mage i helgen, men nu idag så sprutade det bara ut ur henne och sen kräktes hon när vi kom hit. Upp och ner, hel tiden, är trött på detta nu.
Jag vill att Molla ska vara frisk, precis som alla andra... <3

Inga kommentarer: