tisdag 29 december 2009

Delfinsim! (:

Jonatan ockuperade datorn igår när jag hade tänkt blogga.

Igår simmade vi med delfiner och det var helt underbart! Det var en upplevelse som man sent kommer att glömma, det vill jag lova. Åh, det var något av det mest sagolika jag någonsin har gjort.

Det var riktigt kallt även fast vi hade våtdräkter, men det var det värt, helt klart! :)



Idag har vi shoppat upp det mesta av pengarna vi hade med oss hit, nästan i alla fall, 9 påsar med oss från shoppingcentret. Dock är bara två mina ;)
Jag köpte en parfym från Victoria Sectret, luktade vanilj, mumsigt värre! Och sen gjorde jag av med nästan 150 dollar på ett par GUESS byxor, var egentligen inget särskilt med de, men galen som man är så ;D
Pappa var den som handlade mest, flera tröjor och byxor, jag är helt chockad, han handlar ALDRIG kläder och nu så var han shopparkungen! :O

Efter shoppingen så dök vi in på en restaurang som såg ut som Hells Kitchen, man fick se "avdelningen där de lagade maten", och där man satt var hel fint! :)
Jag åt en köttbit med vitlökssmör på och pommes till, delicious!

Såg en jätteball glittrig sele på Petsmart precis inna vi skulle hem, ska bestämma mig under morgondagen om mollisbollis ska få en sån, hihi, sötnöt!

Nu blir det tedags.

Puss

1 kommentar:

Eleonor sa...

Tedags idag igen? haha ;) WOOW!

Du jag är faktiskt förvåndad över mig själv för jag lyckades faktiskt hålla mig på fötter hela kvällen fast jag hade höga klackar och fast jag var lite sisär smått onykter. Haha ;) Men fyyyyyfaaaaan, vad ont i fötterna jag har idag! Men det var det värt ;)

haha, Helt klart. Jag betalar.. När jag gift mig rik. haha ;)