fredag 25 december 2009

Julklappsöppnadet över.

Då har jag också öppnat mina julklappar, hihi.
Den bästa; en VIP-biljett på Disney World som ger en gratis saker och företräden, ihhh, blev överlycklig! :)

Åh prata inte om bortskämdhet här inte, en iPod, hel basketkorg med stång och hela paketet, ny mobil och allt möjligt, you name it ;D
Det som faktiskt har känts lite tråkigt är att det för EN GÅNGS skull har varit snö där hemma på självaste julafton, och just den får jag inte vara hemma på. Men det är ju inte sånt man vet innan man beställer en resa inte, hihi. Men förhoppningsvis kommer det fler jular då det faktiskt är vitt, inte grön gräsmatta utanför fönstret eller blask och regn ;)

Idag har det faktiskt regnat här vilket jag absolut inte hade hoppats på, haha, jag ville ju ha sol och bli brun (:
Dagen har endast spenderats med att sätta upp Alexanders basketkorg, eller jag har mest tittat på, haha, MEN jag fixade faktiskt själva nätet i korgen, haha ;D
Ikväll ska vi bara se en film och därefter blir det kanske en sväng ut med bilen för att se på en gata med massor av juleljus :)

Imorgon ska töntarna (männen och pojkarna) spela golf, så jag antar att det blir slappedag för min del, kanske fortsätta att läsa min Harry Potter, är inne nu på sista boken och det är riktigt bra. Jag började läsa den när vi åkte och nu har jag läst 404 sidor, det är inte vad man kan kalla normalt för Dessiré inte :)

Skulle gärna vilja lägga upp lite bilder här men tyvärr har jag inte med min sladd till kameran. Jag hoppas att mitt minneskort fixar resan ut, jag har inte så mycket kort kvar, men det är ju det minsta problemet (:

Nehepp, nu blir det filmtime, puss!

Inga kommentarer: