tisdag 1 december 2009

Ett långvarit lyckorus! ;D

Nu har bloggen legat nere i exakt en vecka, och vet ni? Jag lever fortfrande på att jag har körkort :D
Jag tror fortfarande inte att jag fattar att jag har det, helt unbeliveble (: Åh, jag kommer fortfarande ihåg precis allting som hände den dagen, allt som sades och gjordes, åh, vad glad jag blir av att tänka på det! :)

Jag har levt på detta lyckoruset hela veckan, och kommer göra det flera veckor till, om inte år, muuuuuuuums :D
På torsdag ska jag till körskolan och tacka Niklas, ska bli kul att få se honom igen, jag kommer ju för tusan att sakna honom!

Till något helt annat, idag skulle jag och Fanny gå på våran sista danslektion, men icke sa nicke, när vi kom till danhuset så wola! , då var där stängt... Jippie, så vi tog nästa buss som gick hem, vilket var 20 minuter senare, fram och tillbaka till helsingborg, det är vad vi sysslar med på dagarna! ;D

Sen i lördags har jag haft rikitigt ont i mitt höger-öra, och har det fortfarande, eller för tillfället har det gått över, tog alvedon innan så det börjar lindra.Har gått med en värmekudde hela dagen på örat, skönt men blir ju egentligen inte bättre med värme.. Nog tjatat om det, jag hoppas det går över snart! :)

Idag har vi haft prov i Rehab,gick nog ganska bra, känndes så i alla fall! :) Och resten av veckan blir det plugg som fan på djursjukvården för det ska redovisas på fredag... Fytusan.

Nehepp, nu blir'e annat!

Puss

1 kommentar:

Eleonor sa...

Varför var där stängt på danssaken? haha :P

Jaa visst sjunger hon bra. :D Men hon sjunger inte i kör, utan hon går ju estet i klippan så det är hennes gymnasieutbildning som har julkonserter varje år. :)