fredag 11 december 2009

Mot Stockholm! (:

VG blev slutbetyget i djursjukvården, nöjd som tusan :)

Nu har jag skickat in en del läxor till som vi skulle ha gjort för några dagar/veckor sen, haha. Och nu har jag endast en inlämning kvar, en film-presentation på engelska, ganska tungt. Sen ska vi ha en låtsas "arbetsintervju" på samhällen på tisdag. Och utöver detta borde jag räkna matte men jag vet faktiskt inte om jag hittar ork någonstanns. Riktigt trött på skolan just nu.

Molla mådde inte bra imorse, fyra stycken stora pölar av kräk låg på rummet när jag kom tillbaka från duchen. Var tvungen till att försöka få i henne den tabletten som hon inte hade ätit, men det kom upp kvickt som attan.
Fick ge henne två tabetter istället två timmar senare, och de har hon behållt. Riset som hon nu fick ikväll var inte så populärt så det fick jag trycka i henne ;)
Men vi hoppas att allting blir bra imorgon igen för jag vill inte åka iväg med oro i magen...

För imorgon bär det av mot Stockholm och på södag blir det hundutställning, wiho (:

Nehepp, nu ska jag packa, har inet kommit någonstanns med det sen blir det IDOL-finalen! :)

Puss

Inga kommentarer: