tisdag 15 december 2009

pipsvängen.

Fick reda på slutbetyget i rehab idag, VG, jag har numera gett upp om MVG, det går inte, jag når aldrig den gränsen. "Du är så nära, riktigt nära, men jag kan inte sätta högre..." Hur många gånger har man inte hört det? Jag ger upp nu, jag ska inte plugga som en idiot längre, det hjälper ändå inte.

Molla var en aning bättre i magen idag så jag hoppas att det fortsätter så, antagligen är det hennes sjukdom som spelar en visa just nu. Ganska tråkig visa.
Imorgon blir det till att packa ihop sina saker här på internatet så man har allting färdigt på torsdag. Då har vi vollyboll-turnering sen har vi jullov (: Förhoppningsvis kommer mamma och hämtar mig så jag slipper ta bussen, hade varit otroligt skönt...

Jag saknar Tellus, alldeles för mycket. <3


kom tillbaka, jag älskar dig.

Inga kommentarer: