lördag 4 oktober 2008

Tävling och stallet :)

Hej alla glada :)

Sitter hemma hos Sofia just nu, kom hit igår.

Idag har vi tävlat och först va det meningen att Sofia skulle ha Zorro och jag skulle ha Nacha, men sen så ångrade sig Sofia så då fick hon ta Nacha och jag fick ta en 6 månaders Saluki valp, rätt så jobbigt, men jag kämpade så gott jag kunde. Och jag trodde inte mina ögon ;O Jag slutade som 3:a :O Jag blev fett förvånad, men ja, kul ju :D Blev glad :')
Sofia vann med Nacha, så grattis gumman :) <3

När vi kom hem från tävlingen bytte vi kläder och slängde i oss lite mat, sen bar det av till stallet :)
Jag red på Siesta, och jag hoppade t.o.m, haha, dock bara typ 40 centimeter, hahaha ;) Har bilder på det, ser fett kul ut, jag sitter med öppen mun på alla bilder och ser livrädd ut ;P Hoppas vi kan rida ut nästa gång en riktigt lång och mysig runda, hade varit fett nice ;D

När vi kom hem efter stallet så blev det dusch och sen fick vi mat, igen, mumsfillibaba :)

Nu sitter jag tillsammans med Sofia, Harry, Emma och Lotta och tittar på TV :) Trevligt :) Trivs faktiskt här :) Imorgon blir det kanske en sväng till stallet, sen bär det av till skolan med tåg och buss :)

Just det! Hade fått X antal sms inatt, men jag sovde som en stock eftersom jag hade sömnpiller i mig... Haha, jag tror jag vet vad Fanny menade med sitt sms nu, men det blir ett snack med henne, haha ;P Jag tror minsann dem spelade våghals eller något ;) Har jag rätt eller har jag rätt? ;)

Tack för allt idag Sofia, jag älskar dig <33

Inga kommentarer: