fredag 24 oktober 2008

101:E INLÄGGET :D

Japp, detta är mitt 101:e inlägget i min blogg, jag har minsann varit flitig :)

Orkade inte blogga igår, jag känner att min blogg börjar bli lite tråkig nu för tiden? :S
Idag har jag hållt på med samma shit som alla andra dagar, blommor och växter. FIFAN VAD TRÅKIGT DET ÄR! :O
Har fått lov nu också, höstlov, inte så behövligt som det brukar vara, jag hade lätt kunnat gå en eller två veckor till utan lov :) Men i alla fall, på lovet ska jag typ på möte & föredrag i arlöv, vara hemma hos Sofia typ en dag, och förhoppningsvis träffa Ingrid någon dag, det var ett tag sedan, och jag vill verkligen se henne, hoppas att hon känner detsamma... Sen blir det Björket på lördag med kuligt folk :D

Nej, nu blir det snart potatisgratäng med kassler, MUMS :D

Inga kommentarer: