måndag 13 oktober 2008

Födelsedagen förstörd?

Jaha?
Idag har vi haft ännu mera APU-snack, men nu börjar det likna något i alla fall...
Sen hade vi lite arbetsmiljö och säkerhet med Elisabeth, och fyfan vad vår klass kan pladdra alltså ;O Helt otroligt, haha.
När jag skulle lägga in mina scheman, och andra papper i mitt skåp, vad ser jag då? Jo, min engelskbok! Den ska vara utsläst efter APU:N ,BULL...
Men tur at jag kom på det nu i alla fall.

Natali och jag tog sedan en runda med hundarna till fots och på cykel, och Molla va riktigt trött efter det, hehe ;P
Har hunnit vara uppe en sväng i Ängsstugan också, sett lite på film och fått äppelkaka, hehe, oj, just det, jag skulle ta med den ner, det glömde jag, ooops.

Just nu håller jag på att skriva lite texter till min blivande hemsida som Fanny håller på med :)
Jobbigt att skriva om sig själv, haha. Men layouten som Fanny hade gjort va skitfin! :D Riktigt nöjd :)

Imorgon har jag bestämt mig för att börja halv elva, skönt ändå att kunna bestämma lite nu under APU:N :)

Och just det, farmor ringde igår och va typ megahappy, grauw. Hon berättade att Anders och hans familj kommer hem från USA i November och råkar vara här på min födelsedag, så hon ville att jag skulle fira min födelsedag med dem på EN LÖRDAG? :O Jag vill bara skrika, visst, jag har inte sett min kusin som typ är ngr år, men liksom, jag menar, en lördag? MIN FÖDELSEDAG? :'( I will die.

Puss

Inga kommentarer: