onsdag 8 oktober 2008

Gödselstackar ;O

Dagen har tillbringats I Håleryd, och jag har gått upp klockan halv fem idag ;O Fi farao, och det ska jag göra i 2 veckor till, I will die.
Haha, på flertalet sms stod det från mig; Jag står för tillfället i en gödselstack. Haha, shit alltså.
Idag har vi typ åkt traktor, mockat, gått med hästar och annat. Har i alla fall gått bra.

När jag kom hem var jag typ helt slut. Tog en dusch på 45 minuter, SKÖNT. Luktade ju farao bara häst när jag kom hem, urk.

Hur fan ska vi lösa detta? Jag vill så gärna hjälpa dig men känns lite halvt om halvt.
Och jag vill inte se dig må såhär, den saken är klar.
Du förtjänar inte det här.
Jag önskade att det bara kunde säga poff och så löste allting sig.
Jag hoppas att du vet att jag finns där när som helst och hur som helst.
:'( <33

Inga kommentarer: