fredag 10 oktober 2008

Öppet hus imorgon.

Fifan vilken dag säger jag bara.

Gick upp 05.00 och cyklade med Molla. Mörkt och eländigt.
Vid halv sju cyklade jag in till Öreklljunga för att ta bussen till Håleryd, sen blev det exakt 17 minuters promenad innan jag var framme.
Idag har jag fått göra rätt så mkt, och lärt mig en del :) Vi har kört massor med traktor, och lastat hö och halm, och eldat lite ;P
Lite långtråkigt lite då och då när dem andra skulle köra travhästarna...
Fuck off för dig >.<

Va inte hemma förrens fem idag, jobbigt.
DIREKT efter det så tog jag mig till hundstallet och där trimmade jag sen Molla i två timmar. Jag blev faktiskt nöjd med resultatet men jag var forfarande vrålhungrig och hade inte duschat av mig all hästlukt och trött va jag...

Sofia lagade mat till oss och jag hoppade in i duschen. Danke :*

Imorgon är det Öppet Hus på skolan och jag är lite nervös... Ska börja med freestyle klockan typ 10, hoppas att det inte blir ett fiasko.
Sen är det agility, och jag har glömt att skriva om igår när jag blev hejdlöst glad, fyfan ;D Men ja, hoppas att hon tar dem flesta hindrerna i alla fall.
Och så tillsist rasparaden, ororar jag mig inte alls över ;P

Nähä, nu ska jag kolla min tvätt ;)

Puss.

Inga kommentarer: