måndag 27 oktober 2008

Sta'n x2

Åkte in med 11 tåget till hässleholm idag, hittade inte vad jag skulle, som vanligt när man ska ha något... Men motion fick jag, haha :) Sen fick jag även mat av famor, tack :')
När jag sen kom hem så gick jag en runda med doggarna och därefter kom Ingrid hit.
Fyfarao vad jag saknar dig! Grymt mycket ska jag tala om.

Snart kommer mamma hem och då ska vi förhoppningsvis åka in till Kristianstad, eftersom inte hlm hade vad jag ville ha. Så nu hoppas jag på att vi hittar både väska och nya skor där inne :)

Imorgon åker jag till Örkelljunga vid halv fem sen så hämtar Eleonor och hennes mamma mig på stationen där och sen kör vi vidare till Arlöv och där är det möte med Sydskånska Kennelklubben. Efter mötet så åker jag med Sofia hem, nicebajs :)
Sen stannar jag hos henne till på torsadg då vi åker och hälsar på Natali :') <3

Jappjapp,
puss.

Inga kommentarer: