torsdag 2 oktober 2008

Trötter.

Har kommit hem från skolan, varit ute med doggen och hunnit äta :)
Duktigt va?

I alla fall, imorse va jag helt borta, jag råkade somna vid köksbordet imorse, haha :P Men jag kom i alla fall till bussen och skolan, och det har fasiken regnat hela dagen, scheisse.

Vi fick reda på proven i Historia idag, fick bara G, och ett VG på en svårare uppgift typ. Jag kan ju inte säga att jag är nöjd precis, men jag blev i alla fall godkänd.

Måste trimma Molla ikväll, eller ja, alldeles snart. Trimmade en liten stund till igår efter att Sofia hade slutat. Men ska forsätta på hennes huvud idag, gosh, jobbigt.

Fan va jag klagar hela tiden ;O Haha :) Men man ska ju vara kritsik, det säger Charlotte, haha.

Har precis fått beskedet av Malin att hon inte tyckte jag skulle träna på loftet även om hade slutat löpa. Och Molla är antagligen i höglöpet nästa vecka så ja? Hur fan ska jag kunna träna?
Hilfe? ;S

Imorgon tar jag bussen hem med Sofia, sen tävlar vi som sagt i helgen.

Och just det, Natali, farao vad glad jag är över att jag har dig som vän :) <33

Inga kommentarer: