tisdag 7 oktober 2008

:( <33

Ojdå, ingen blogg på två dagar ;O

I söndags så störtregnade det konstant hela dagen. Vid tre tiden så tog jag och Sofia tåget & bussen till Örkelljunga. Och jag mådde inte alls bra i söndags, kände mig febrig, ont i huvudet och min mage var helkaos, usch. Tror ärligt talat att det va något i köttfärssåsen som vi åt kvällen innan jag inte tålde ;S Och jag kan tala om så här två dagar senare att magen mår inte bättre... Så jag vetifan.
Jag gick till sängs redan vid nio denna kväll, och det kan jag ju tala om att det är inte normalt för mig ;P
Igår va vi ute på våra APU-platser och besökte dem, usch, fyfan, jag ska gå upp halv fem på fredag bara för den saken! ;O Damp, ja.
Molla fick extremt mycket motion igår i och med att vi skulle plocka och pressa blommar, haha.
Oj, nu höllt jag på att glömma, igår va vi ju på en föreläsning, för Anders Hallgren, en av Sveriges bästa hundpsykologer, han var riktigt duktig kan jag tala om! Och vi fick oss en hel del skratt, riktigt nic3 :)

Farao vad tacksam jag är som har dig som vän, jag kan inte beskriva.
Jag finns där för dig hjärtat, bara säg till.

<33

Inga kommentarer: