onsdag 29 oktober 2008

Gårdagen :)

Jag och mamma stack in till Kristiantsad sen :')
Och hon blev fattig kan jag tala om, hihi :)
Ett par nya Lacoste skor, 2 par jättefina vantar och en Nike sportbag, det gillas! :D

Igår stressade jag runt som en liten jude överallt, haha :)
Tog bussen in till Hässleholm, klippte mig där inne, gick fort som fan ner till sta'n och mötte Karl och Malin, de tog min dricka ;$ Efter det halvjoggade jag hem till farmor, fick grymt god fika av henne sen efter 10 minuter fick jag gå ner till bussen igen, och jag har haft packning under alla dessa turerna ska jag tal om... Tog sen bussen till Örkelljunga där jag mötte Eleonor som sedan skjutsade mig till Arlöv för att ha möte där med Sydskånskan... Rätt så mkt va? Fast på mötet så fick vi friterade räkor med sötsur sås, så vafan, melike :*
Efter mötet blev det en sväng hem till Johanna och sen tåget till Eslöv.

Just nu ligger Sofia brevid mig och sover, haha :)
Vi har varit ute och ridit på 1½ timmes långrunda, fetenice :)
Att rida i solnedgång är mys :*

Nehepp, snart ska vi äta, klockan är snart 19,00 och vi har inte ätit frukost än, vi är MEGAHUNGRIGA!

Puss

Inga kommentarer: