fredag 17 oktober 2008

HEMMA...

Började dagen med att vara på skyddsombudsmöte.
Pratade massor om mobbing och likabehandlingsplanen.

Sen har bara skoldagen gått åt till att irritera sig på växter. Jag tänker inte börja skriva om det här, för jag fattar nog inte ens vad jag själv skriver plus att jag bara blir irriterad :@

Åkte hem vid fem idag men kom som vid vanlig tid inte hem förrens vid sju...
Fick kycklig, hasselbackpotatis och brunsås då, mums! :)

Sen har jag bara suttit vid datorn, och just det... Idag när jag kom hem så slängde jag mina Miss Sixty byxor :'( Muhu, har haft dem jättelänge men nu är dem så slitna att där va hål i dem så jag slängde dem... Där har även gått hål i mina Lee, men dem ska Anya få, haha.
På tal om byxor, idag använde jag mina Replay som jag inte har använt på flera månader ;O

Just det, glömde skriva att jag har haft min praktik tillsammans med Anya denna veckan, haha.

Innan skrev jag ett inlägg till min blivande hemsida om Molla, sen så råkade jag stänga datorn och POFF, allt försvinner, GAAAAAAAAAAAAAAAAAAAH. Så nu har jag fått skriva om allt, men jag har väl missat häften, äckligt.

Nu ska jag ut på kvällspromenix med Molla, och imorgon drar jag nog in till sta'n.

ha det så bra.

Puss

, tack för ditt sms innan, det värmde ;*
Du är bäst, glöm inte det <3

Inga kommentarer: