söndag 17 januari 2010

Träningsvärk & plugg

Jahopp, ännu en dag som har gått åt till plugg. Det är verkligen trist med allt detta pluggande.
Imorgon har vi matte prov, för någon dag sen så trodde jag det skulle vara omöjligt att jag klarade det, nu är det HELT omöjligt att klara det, jag känner verkligen det på mig. Fan alltså.
Jag har gjort ett omprov i hela mitt liv, det var fruktansvärt, själva känslan liksom, jag vill verkligen inte göra det igen.

Har försökt mig på en filmrecension idag på engelska, har skrivit alldeles för lite, men det är i alla fall bättre än inget. Och så har har det blivit religion och matte också, örk!

Idag har jag träningsvärk i rygg och mage, var på hälsan igår och testade på spinning, box och core-ball :) Är tänkt att jag ska bli lite effektiv nu förstår ni ;)
Köpte ett terminskort som jag dock bara kommer att kunna utnyttja 7 veckor p.g.a praktiken som vi snart går ut på, men det får vi ta! Det får bli hårdträning dem veckorna istället ;)

Igår åt jag dessutom en fet chipspåse, hujedamig, det är rena himmelriket alltså ;D
Jag ska gifta mig med en chipspåse! ;D

Nu ska jag försöka nanna lite tror jag, nattinatti!

Inga kommentarer: