onsdag 13 januari 2010

En årsresumé! :)

I Januari fick jag ett lyckorus som varade i en hel vecka, jag ficknämligen göra det kag älskar, träna gymnastik!

Februari bjöd på en massa fest, vi ska inte glömma Natalis födelsedag heller! Fy hundan vad vi röjde ;O

Mars var den dagen då jag gav mina kompisar magrutor, de skrattade sig muskulösa...

I April drog klassen till Kolmården, mys :*

Jag och Molla gjorde dessutom vår debut på agilitybanan och jag genomförde en domarutbildning i Norrköping.

I maj körde klassen tralle och hade åkgräsklipparrace! Haha, dra på trissen så kul vi hade (:

Molla mentalbeskrivdes även och genomförde det på ett utmärkt sätt.

Juni bjöd på en härlig resa till Kroatien med Rebecca och midsommarafton befann jag mig i en guppande husvagn! Haha :)

Molla genomförde ett helt agilitylopp på banan utan att bli diskade i Juli och det firade vi stort ;)

Jag började också med mina körlektioner i Juli...

I Augusti blev Molla Svensk och Dansk Champion! :)

Det var också i Augusti vi fick lämna bort Tellus och än idag skär det i hjärtat. Jag saknar honom varje dag och tankarna runt honom finns alltid där.

I September fick jag äran att döma på Sofiero och det var riktigt kul!

Den andra oktober hände det som aldrig fick hända.

Molla fick Addisons sjukdom och tvingas numera att gå på tabletter livet ut.

Det visade sig även att hon hade L7S1-syndromet vilket gör att vi inte kan träna eller tävla agility som vi vill.

Den helgen Molla var inlagd vistte jag inte vad jag skulle ta mig till, det var fruktansvärt.

I November fyllde jag arton år och två dagar efter min födelsedag tog jag mitt körkort!

Jag var i himmlen den dagen och kunde inte sluta gråta, glädjetårar rann ner för mina kindre hela dagen och in på natten :*

Och så var det årets sista månad och de sista dagarna på året också.

I December befann jag mig i USA den större delen och fick äntligen träffa mina kusiner och göra en massa underbara saker!

Detta var hela året, gudars vad man har hunnit med saker och ting!

Inga kommentarer: