måndag 18 januari 2010

Första passet gjort ;)

Har hunnit med ett pass step idag på Hälsan minsann ;)
Man blev lite svetter, det gillas!
DOCK, har jag precis tryckt i mig fyra kakor nu, haha, men nu blir det inget mer kakköp! Detta var dem sista som jag fick äta, inga kakor till mig på internatet nu minsann ;D

Hade matteprov idag, kändes konstigt nog bättre än vad jag trodde men undrar fortfarande om det räcker till ett G, hoppas det! :/
Imorgon har vi religions prov, och jag ska vara helt ärlig, jag har inte lagt ner min själ på det, så imorgon får jag faktiskt skylla mig själv hur det än går.
Ska göra ett "hör-prov" imorgon med engelskan, ska bli lite kul att se on det känns som om jag var i Amerika you know guys (:

Nehepp, nu blir det bingen!
Missar ju min underbara sovmorgon som vi annars har på tisdagar nu! ;D

Inga kommentarer: