lördag 23 januari 2010

Mot Stockholm om två timmar (:

Har nu hämtat hem min bettskena, och inatt var första gången jag sov (rättstavat!) med den. Det var lite läskigt, jag vaknade flera gånger inatt och tänkte, "vad har hänt med mina tänder? -De är ju jättelånga!" Haha ;)
Sen kan man inte sova med stängd mun heller så jag vaknade flera gånger utav att jag dreglade, mums, haha! ;D (Jag vet att ni tycker om inside information)

Min mage har varit helknasig idag, jag undrar om jag har lite resfeber minsann. Jag har bara lite kvar att packa nu. Än så länge är det en BIG BAOTA resväska, en sportbag som är full med hundmat och min adidas väska, sen vet jag att Fanny har mer med sig till mig. Jag lyckas aldrig med min packning, får alltid med mig 3483047 gånger så mycket som jag behöver ;)

Har klippt mig idag, fast bara topparna, igen större skillnad, men skönt att få lite uppfräshning i alla fall.

Tåget går faktiskt om 2 timmar och 7 minuter, är nog uppe i Stockholm vid tio-tiden tror jag, sen hämtar Fannys mamma oss så vi kommer hem till deras lägenhet. Sen ska fi försöka få ordning på alla hundar, Molla hatar både Skrållan och Troija (förmodligen, Soya är ingen höjdare, hihi) icke bra inte ;)

Nehepp, nu ska jag försöka slänga i mig lite mat snart och packa det sista sen bär det av till Stockholm! Där ska jag sen ha praktik på hundstallet i 3 veckor, ska bli busigt kul (:

Puss

Inga kommentarer: