onsdag 6 januari 2010

16 timmars sömn efter 36 timmar som vaken!

Puhja! Nu har jag allt sovit ut kan jag tala om ;)

Efter 36 timmar som vaken somnade jag väldigt fort och fortsatte med det i 16 timmar, klockan 14 väckte mamma mig och då fick jag inte sova mera.
Fast det var nog bra i och för sig, för imorgon måste jag upp tidigt för jag ska till tandläkaren. Var år sen sist...
Och efter tandläkaren har jag en kund som vill ha klorna klippta så det ska vi se till att fixa (:

Igår när jag kom hem fick jag också se hur Molla såg ut, HÅRIG! Haha ;) Hon hade riktigt mycket hår, och igår hade jag så pass mycket energi (förstår inte hur) så jag ställde mig och trimmade hennes hals. Och idag tog jag lite på huvudet. Så det ser lite bättre ut i alla fall.
Måste fortsätta imorgon, så hon blir någorlunda, och så ska hon få sig ett bad efter det. Fast egentligen borde jag inte trimma Molla, på fredag har jag en hund som ska komma hit och trimmas, och jag har redan blåsor på fingraran, great...

När vi reste till USA så började jag läsa på sista Harry Potter boken, och nu när jag reste hem, då läste jag ut den. Den var riktigt bra, 778 sidor läste jag ut på 2 veckor, DET är inte normalt för mig, haha ;D

Har precis laddat in alla bilder från USA i kameran, hela minneskortet blev fullt, 513 bilder rymdes, så nu har jag en del att titta på ;)

Snart kommer Matilda & Erika hit en sväng (:

Puss!

Inga kommentarer: