onsdag 20 januari 2010

Mattebajs.

Hur matteprovet gick? IG+
Haha, japp det stämmer, jag fick 18 poäng och 20 var godkänt (45 max), vilket betyder att jag inte behöver göra om just detta provet men jag måste verkligen få G på det sista kapitelprovet. Och får jag IG på det nationella, vilket jag antyder, då lär jag ju få göra om detta också.
Usch, matte är verkligen inget för mig!
Varför ska man ens ha alla löjliga mattekurser? Det räcker med att kunna plus, minus, delat och gånger med, vad farao ska du med det andra till?!
Jag lovar, vad jag än kommer att söka in till efter gymnasiet så kommer jag inte att behöva Matte B, jag kan slå vad om det.

Molla fick simma lite idag efter skolan i rehab poolen, gick mycket bra :) Men jag tror vi tog en förstor flytväst minsann för hon ansträngde sig inte särskilt mycket, haha, nästa gång får det bli en storlek mindre. Även om det är den hon har tagit sönder, sömmen har släppt, hmpf.

Imorgon har vi inte en ända lektion, förstår ni hur bra det är?! :D
Jag ska få min bettskena av tandläkaren på fredag och så ska Molla vaccineras så därför blir det hemresa redan imorgon för mig. Har riktigt mycket saker jag ska ha med mig hem, ska ju till Stockholm på lördag...

Nehepp, nu blir det duschen, sen sängen och "Marley & jag"

Puss

1 kommentar:

Eleonor sa...

Max var väl ändå bara 45 poäng?hihi :)
Jag kommer också sakna dig jätte mycket! vi får hoppas att dessa veckorna går snabbt! :) <3 <3