torsdag 7 januari 2010

Bettskena, here I come! :(

Då var man hos tandläkaren idag dåja...

Inget hål som vanligt, har aldrig haft det ;O Har där emot dragit ut 8 stycken tänder för att min mun är för trång...
Hon tyckte min tänder såg fina och starka ut MEN jag ska börja ha en bettskena på nätterna. Hon kände igenom mina muskler runt munnen och de var riktigt spända. Jag berättade också hur ont jag har vissa morgnar när jag vakanr och att jag nästan får "bända" upp munnen för att öppna den.
Så vi fick gör ett avtryck på mina tänder, och om två veckor ska jag dit och hämta min bettskena. Kul? Inte direkt, men om det blir bättre så är ju det alltid något :)

När jag färdig hos tandläkaren gick jag ner en sväng till stan, hittade tre par trosor och fem strumpor. Sen gick jag in på apoteket och handlade alvedon, nässpray och en ny dos medicin till Molla.
Min förbannade förkylning har jag snart haft i en månad och det är riktigt störigt.

Mamma och jag körde inom Kristianstad vid tre idag och jag köpte även ett underställ, jag hoppas verkligen att det är ett bra, för det är rackarns kallt och jag vill gärna behålla värmen!

Åh, jag hade jättekul med Matilda & Erika igår, vi bytte julklappar och mina var helt perfekta för mig, hihi, tack sötnosar! Ni betyder, <3

Imorgon är det dags att trimma en Carin Terrier, inget lust alls med det, men jag får se det positiva, kapitalet ökar en aning ;)

Nehepp, nu ska jag snart göra mig i ordning, sen blir det kvällspromenad med trevlig sällskap! :)
Puss

Inga kommentarer: