fredag 8 januari 2010

Kaaaaaaaaaaaaaallt!

Jag har varit duktig och tjänat 400 kronor idag, trimmade en Carin Terrier, blev själv nöjd med resultatet och det verkade också husse bli (:

Fy farao vad kallt det är ute nu alltså! :O
Molla och jag va ute på morgonrunda vid 9 imorse, och även om jag hade två par vantar på mig så frös jag om händerna! Och min jacka fick frost på sig... När jag kom in så såg jag att det var minus femton grader.
Jag tilhör den gruppen som inte gillar vintern, väldigt, väldigt lite i alla fall. Visst, på julafton då är det mysigt, men aldrig annars, skulle vara okej om det är typ 0 grader, men icke kallare! Eller så kan någon få låna min hund under vinterns kalla dagar, haha ;D

Sitter just nu på bilddagboken och försöker ladda upp en massa bilder från resan, men går sisådär, den vill inte riktigt, det håller inte som Elena säger ;)

Kom just på att jag har gjort tre stycken saker som jag aldrig har gjort innan när jag var iväg i staterna;
  • Kört bil i USA (läskigt värre, körde om på både höger och vänster sida)
  • Ätit alligator svans (smakade som chicken nuggets, haha)
  • Simmat med delfiner

Har säkert gjort mer som jag aldrig har gjort i hela mitt liv med det var som dök upp i min hjärna för tillfället :)

Imorgon blir det chill, ska packa upp mina saker från resan, för det har jag fortfarande inte gjort, brukar var seg på sånt där, haha. Och så ska jag väl packa ner mina saker som ska till Örkelljunga, kör dit på söndag.

Molla har varit låg idag, vet inte varför, men kan ha med löpet och göra. Hon har ju passat på att löpa under tiden jag inte har varit hemma, helt perfekt ;) Hon började löpa samma dag som vi fick jullov (:

Nu ska jag fortsätta titta på TV apparaten och sen blir en pytteliten kvällsrunda med Molla och sen kallar sängen på mig!

Puss

1 kommentar:

Eleonor sa...

tack sötis! :) <3 <3

Jag tycker inte heller om vintern, elleri alla fall inte denna hemska kylan! Snö kan vara mysigt men i så fall ska det vara skottat där man ska gå så man slipper typ hoppa fram i snön så fort man ska ut med hundarna. Geeee osssss sommmmaaaaarrrr! Haha :D