måndag 11 januari 2010

Och sista terminen är igång...

Är tillbaka i Örkelljunga nu igen and I love it :)

Åh vad man saknar internatet när man inte har varit där på några veckor, vill verkligen inte sluta, galet, men det är sanningen.

Idag var första skoldagen på vårterminen 2010, och nu är det bara ett halvår till sen tar jag jävlar i det studenten! :O
Det är sjukt, jag kan inte fatta att jag har blivit såhär stor! Haha :)
Har fått två till datum för prov, det är fan inte normalt, första dagen och man får reda på två prov.
Nästa vecka har vi matte prov, och jag tror inte ens jag vill visa mig där, men det är ett ont måste. Och nästa torsdag har vi prov i religion, wihoo..

Molla verkar tycka det är toppen att vi är tillbaka, haha, hon skäller lite väl mycket på alla bara ;) Tycker dock hon fortfarande är nere, kan ju ha som sagt med löpet att göra. Jag hoppas innerligt inte att hon får livmodersinflammation efter detta löpet.
Hon var ju på väg en gång, hade en början på det, så då fick hon piller mot det och sen blev det bra. Men antagligen kommer det komma en (icke) vacker dag. Och jag betalar allt som har med Molla att göra nu; hennes mat, alla mediciner, hennes veterinärbesök, ultra-ljuds behandlingarna, you name it...
Så just nu lever jag riktigt fattigt, har inte råd till annat utan måste spara till allt som hon behöver, känns lite lagom kul men vad gör man inte för sin hunds bästa? <3

Haha, inatt sov jag inne hos Fanny och Patrik, först skämtade vi bara om det men sen blev det allvar, så jag hämtade täcke och kudde och la mig inne hos dem. De två är som två ventiler tillsammans, haha ;D

Imorgon börjar vi inte förren två! Det ni ;) Och det gör vi hela terminen ut, där emot ska vi vara i skolan till klockan sex, mindre kul.

Nehepp, nu ska jag upp med lite saker till stallet.

Puss

Inga kommentarer: