måndag 12 oktober 2009

Vattensök för första gången :)

Öppet hus var trevligt, känndes dock konstigt att bara titta på och inte ställa upp själv. Men det var en vacker syn för ögat och bara titta på kan jag tala om :)
Trixi och henns familj kom ner på fredagskvällen, och mollisbollis tyckte det var superduper kul, hihi, det är en annan sak att möta syster Tessie... Där snackar vi mer om att döda ;D

Har varit en riktigt lugn helg annars, har tänkt en massa på hur förra helgen var.
Jag är alltid sån, när något verkligen händer, då tänker jag alltid tillbaka på olika "speciella" klockslag och saker som sagts och allting. Jag vet inte varför jag gör det, och ibland är det ganska jobbigt faktiskt.

Har varit nere vid sjön i eftermiddags och gjorde lite vattensök med Molla, gick riktigt bra och det var första gången! Tror hon förstod vad det gick ut på, såg ut så i alla fall ;)
Erika var också nere vid sjön och det passade perfekt för då blev det en massa fotande på mollan. Ska få alla bilder imorgon, och där finns nog många godbitar, det vill jag lova! <3

Imorgon är det dansen efter skolan och på onsdag är det återbesök hos veterinären...

Puss

Inga kommentarer: