torsdag 1 oktober 2009

Prov för hela slanten.

Mollabolla haltar mycket mindre nu men det syns pyttelite fortfarande och tävlingsnerverna biter i en, jag vill tävla! Men ska icke, det är inte snällt... F a n :)

Hade prov igår ju, engelska B, gick halvt om halvt, precis som matten idag men jag hoppas att jag klarar det, får jag G är jag nöjd! (:

På idrotten idag så skulle jag såklart visa alla styrkeövningar med Peter (vår idrottslärare) för jag gjorde ju det så bra sist, not. Haha (: Gosh, inte allt för pinsamt eftersom jag är så jävla van...
Och jag har glömt att berätta vad som hände för en vecka sedan inne på UBC, haha, men jag tror faktiskt attd et får bli min och Eleonors lilla hemlighet, haha :D

Har bakat drömmar idag, mumsfillibabba.

Imorgon är det hundlektion och Marie Hansson kommer till oss, lagom kul när man inte kan vara med tack vare att hunden är halt, saaaaaaaaatan.

Puss

Inga kommentarer: