tisdag 20 oktober 2009

Hej fattiglapp!

Kommer jag bli fattig eller fattig?

Molla kommer nu kosta mig 1 500 kronor i månaden.
Studenträkningen har kommit och jag är 900 kronor fattigare.
På fredag har jag halkan vilket kommer att kosta 1 800 kronor.

Var F A N ska jag få tag på dessa pengar när det inte finns jobb?

Ovanpå allt så krashade min dator igår, totalt, den går inte ens att starta.
Där ligger mitt djursjukvårdsarbete, kul som fan, kommer få göra om allt.

Just nu lånar jag Bergmans dator, har precis gjort ett körkortstest som jag för övrigt ligger back som fan med...

Hade körlektion igår, måste öva på min placering vid högersvängar!

OCH GRATTIS TILL FANNY SOM TOG KÖRKORT IDAG!
GRYMT JOBBAT, GRATTIS SOM TUSAN! :D <3

1 kommentar:

fanny sa...

TACKTACKTACK!!!
Du måste skriva nåt kul till hemsidan!