måndag 5 oktober 2009

Molla hemma igen, <3

Har äntligen fått hämta Molla, hon har nu legat inne på Våxtorps djurklinik i tre dygn och idag fick jag hämta henne.
Hon skrek av lycka när hon såg mig, gissa om jag blev glad då? Då känner man verkligen att man betyder något för sin hund :)

Nu ska hon gå på 6 tabletter om dagen livet ut och så får vi trappa ner på den aktiva sidan och på det sättet så kommer hennes liv förhoppningsvis bli så bra som det går.
Och så hoppas vi på inga addison-kriser, men för eller senare lär det väl komma någon men vi ska göra vårt bästa för att undvika det i alla fall. Sen kan man ju inte styra det helt men jag kan ju i alla fall göra vad jag kan.

Sen hon kom hem idag har hon bara sovit, sovit, sovit och åter sovit. Alla mediciner och drop har nog varit ganska tufft och utmattande under helgen.

Räkningen var mindre kul att se idag, men huvudsaken är att min mollabolla mår mycket bättre nu igen! Och återbesöken kommer också att kosta och det lär bli en hel del men vad gör det när ens doggeltio får må så bra som det går?
Det jobbiga med det är bara att dem vill ha pengarna direkt, inga fakturer på det, så det blit till att ta sparslantarna.

Imorgon har vi rehab så då ska jag fråga Anna vad man kan göra åt hennes pålagring mellan 7:e ländkotan och första korskotan... Hoppas på att det går att fixa till lite i alla fall.

Går verkligen inte att beskriva hur orolig jag har varit i helgen på grund av att Molla inte har varit hemma, har varit riktigt hemskt. För att inte tala om nätterna.

Jag vet inte hur jag ska säga det men jag har försökt att tacka så mycket som det går, utan dig skulle jag inte ha klarat denna helgen så pass bra som jag har gjort, du har varit en klippa, <3

Och tack alla för era värmande kommentarer, det betyder mycket i sånna här situationer...

Nu ska jag snart lägga mig tillsammans med molla i sängen och bara mysa så mycket det går.

,klofkullas charsima, du betyder allt <3

Inga kommentarer: